Klachten

Het is belangrijk dat u zich goed voelt bij de zorg of de begeleiding die u van ons ontvangt. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft.
Als u niet tevreden bent over de geleverde zorg, uw huishoudelijke hulp of uw begeleiding dan kunt u ons dat laten weten. Om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen bespreekt u uw klacht eerst met onze medewerker.

Komt u er samen niet uit, of wilt u dat uw klacht ook bij leidinggevende bekend is dan geeft uw klacht door, bel dan met kantoor en vraag naar de zorg coördinator. Wij nemen de tijd om uw klacht goed met u te bespreken. Uw klacht wordt schriftelijk vastgelegd.

U kunt uw klacht ook e-mailen of een klachtenformulier indienen. Ons klachtenformulier kunt u hier downloaden. Binnen twee weken wordt met u contact opgenomen om de klacht te bespreken.

Komt u er met Depse niet uit, of heeft u hulp nodig bij het indienen van een klacht neem dan contact op met de externe klachtenfunctionaris van onze Geschillencommissie. Zij zijn onpartijdig, onafhankelijk en helpen je graag verder. De externe klachtenfunctionaris kan helpen bij het vinden van een oplossing. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. Via onderstaande link kunt u in contact komen met Stichting Zorggeschil.

www.zorggeschil.nl

Contact

Depse Zorg hoofdkantoor
Krommedijk 92
3312 CH Dordrecht
078 645 81 36

Wij zijn tijdens kantooruren te bereiken op
maandag tot en met vrijdag:
08.00 – 12:30 uur
13:00 – 17.00 uur

Depse Dagbesteding
Jacob van Lennepstraat 28
3314 RV Dordrecht
078 842 64 68

Ochtendgroep: 08:00 – 12:00 uur
Middaggroep: 12:30 – 16:30 uur
(inclusief lunch, thee/koffie)

Spoedtelefoon
Buiten kantoortijden zijn wij bereikbaar
voor “medische vragen”, die niet kunnen
wachten op : 06 46 80 59 90.