Klanttevredenheid

Vanaf 2020 voeren we jaarlijks een kanttevredenheidsonderzoek uit, voor cliënten die wijkverpleging gebruiken. Dit is voor alle thuiszorgorganisaties in Nederland hetzelfde onderzoek, en dit heet de PREM ( dit is een afkorting van de Engelse woorden: Patient Reported Experience Measure)  Wij vragen jaarlijks of u wilt meedoen aan het onderzoek.

 

Uw toestemming leggen we vast in uw dossier. U hoeft niet mee te doen als u dit niet wil. Depse vind het fijn als u wel meedoet en eerlijke antwoorden geeft. Met uw antwoorden weten wij wat u goed vind gaan en wat beter kan. Met wat beter kan, gaan wij aan de slag. We onderzoeken wat we kunnen veranderen om het in de toekomst beter te doen

Contact

Depse Zorg hoofdkantoor
Krommedijk 92
3312 CH Dordrecht
078 645 81 36

Wij zijn tijdens kantooruren te bereiken op
maandag tot en met vrijdag:
08.00 – 12:30 uur
13:00 – 17.00 uur

Spoedtelefoon
Buiten kantoortijden zijn wij bereikbaar
voor “medische vragen”, die niet kunnen
wachten op : 06 46 80 59 90.